منوي اصلي
موضوعات وبلاگ
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره

اگر از سرهایمان کوه ها بسازند هرگز در کتاب های تاریخ نخواهند خواند "خامنه ای" تنها ماند... ------------------------------------ امام خامنه ای (مدظله العالی) : ای جوانان و ای بسیجیان عزیز ، در هر جای کشور که هستید ، این بصیرت را روز به روز افزایش دهید .
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 735
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

روزشمار محرم عاشورا ساعت فلش مذهبی سوره قرآن مهدویت امام زمان (عج)
روزشمار فاطمیه
دعای فرج اوقات شرعی ذکر روزهای هفته ذکر روزهای هفته آیه قرآن پخش زنده حرم حدیث موضوعی
پیج رنک گوگل
دعای فرج
زیارت عاشورا
ابر برچسب ها


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]

[ Designed By Ashoora.ir ]

صبح امروز؛
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سردار حسین رضایی»
پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سردار حسین رضایی» صبح امروز دوشنبه با حضور مردم و همرزمانش در اصفهان تشییع شد.
 
 
 
 

 

 




برچسب ها :

تشییع پیکر مطهر سردار شهید حسین رضایی در اصفهان

 

پیکر مطهر سردار حسین رضایی، شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) با حضور مردم شهیدپرور اصفهان تشییع شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ساعاتی پیش پیکر مطهر سردار حسین رضایی شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) با حضور مردم شهیدپرور اصفهان، مسئولان استانی و شهری و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی در میدان گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد. سردار شهید حسین رضایی که از لشکر 14 امام حسین(ع) به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه رهسپار شده بود، توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید شامگاه شنبه 17 بهمن‌ماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان رودکی با حضور عموم مردم و خانواده‌های شهدا برگزار شد.




برچسب ها :

تقدیم دهمین شهید لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان به حرم اهل‌بیت (ع)؛

سردار حسین رضایی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

سردار حسین رضایی از نیروهای مستشاری ایران در دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 رزمندگان دلاور مسلمان از اقصی نقاط جهان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به صورت داوطلبانه حضور مستشاری در سوریه پیدا می‌کنند.

بنا بر اخبار واصله، در چند روز گذشته سردار حسین رضایی از نیروهای مستشاری ایران مدافع حرم اهل‌بیت در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم، امشب همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) خیابان رودکی اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار دوشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از میدان فیض اصفهان به سمت گلستان شهدا اصفهان می باشد.

سردار حسین رضایی دهمین شهید از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان است.

شهید مدافع حرم اصفهان حسین-رضایی

انتهای پیام/




برچسب ها :

شهید مدافع حرم اصفهان حسین-رضایی




برچسب ها :

کماندار سابق تیم ملی در ترکیب تیم آمریکا +عکس

ملی‌پوش سابق تیراندازی با کمان ایران در جام وگاس برای تیم ملی آمریکا به میدان رفت.
به گزارش مشرق، مسابقات جهانی داخل سالن در حالی به میزبانی لاس‌وگاس برگزار شد که رضا زمانی‌نژاد ملی‌پوش سابق ایران هم در این رقابت‌ها حضور داشت و برای تیم ملی آمریکا به میدان رفت.

این ملی‌پوش سابق کشورمان در سال 93 به کشور آمریکا رفت و با تغییر تابعیت حالا برای این کشور به میدان می‌رود. وی در جام وگلاس در بین فینالیست‌ها قرار گرفت، اما از رسیدن به مدال بازماند. وی پیش از این برای تیم ملی ایران مدال‌های زیادی را کسب کرده بود.

تیم ملی ایران با 4 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که هیچ کدام نتوانستند از مرحله مقدماتی بالاتر روند.

در این رقابت‌ها بیش از 3 هزار ورزشکار حضور داشتند. برای این مسابقات 50 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده بود.

کماندار سابق تیم ملی در ترکیب تیم آمریکا +عکس

کماندار سابق تیم ملی در ترکیب تیم آمریکا +عکس



برچسب ها :

طرح رژیم صهیونیستی برای احداث خط لوله انتقال گاز به ترکیه

 

 

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو در حال بررسی امکان احداث دو خط لوله برای صادرات گاز طبیعی به یونان و ترکیه است.
 به گزارش مشرق، یووال اشتاینتیز وزیر انرژی اسرائیل در مصاحبه با یک روزنامه یونانی تاکید کرد: اگر شرایط با ترکیه بهبود یابد، گاز طبیعی را می توان هم به ترکیه و هم به یونان فروخت.

اواخر ژانویه، تل آویو، نیکوزیا و آتن موافقت کردند تا روی پروژه مشترک صادرات گاز از ذخایر شرقی مدیترانه کار کنند.

اشتاینیتز افزود: کشف ذخایر راهبردی گاز در اسرائیل و مصر می تواند هزینه های احداث یک خط لوله مهم و بزرگ گازی به یونان را توجیه کند.

آنکارا سال های زیادی است که در حال مذاکره با شرکتهای اسرائیلی برای احداث یک خط لوله برای انتقال گاز اسرائیل به ترکیه است ولی مذاکرات دو طرف به علت تشدید تنش در روابط تل آویو و آنکارا به بن بست رسیده است.



برچسب ها :

انهدام یک پایگاه داعش در غرب الرمادی

انهدام یک پایگاه داعش در غرب الرمادی و تخلیه ۱۲۵۰ نفر از غیرنظامیان از منطقه «جویبه» در شرق الرمادی از جمله مهمترین تحولات عراق است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه، ستاد جنگ رسانه نیروهای عراقی روز یکشنبه از هلاکت ده ها نفر از تروریست های داعش در پی انهدام یک پایگاه این گروه تروریستی در غرب الرمادی در بمباران هوایی خبر داد.

این ستاد اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش بر اساس اطلاعات نیروهای امنیتی یک پایگاه آموزشی عناصر تروریستی داعش را در شمال شرقی هیت واقع در غرب الرمادی بمباران کرد. در پی این بمباران پایگاه مذکور منهدم گردیده و ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و سلاح ها و تجهیزات آنان نابود شد.

از سوی دیگر «سامی العارضی» فرمانده عملیات ویژه سوم نیروهای مبارزه با تروریسم اعلام کرد که نیروهای امنیتی از صبح شنبه ۱۲۵۰ غیرنظامی را از منطقه جویبه در شرق الرمادی تخلیه کرده اند. وی تصریح کرد که بیشتر این غیرنظامیان را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند و به منظور ارائه خدمات به مرکز الرمادی منتقل شده اند تا بعد از آن به یکی از اردوگاه های ویژه آوارگان در الحبانیه فرستاده شوند.

لازم به ذکر است که عملیات نظامی در استان الانبار عراق به منظور بیرون راندن عناصر تروریستی داعش و آزادی آندسته از مناطق این استان که هنوز تحت سیطره این گروه تروریستی است ادامه دارد.

در همین حال «محمود السورجی» مسئول رسانه ای نیروهای بسیج ملی عراق روز یکشنبه در خبر تاییدنشده ای از اعدام بیش از ۳۰۰ نفر در موصل توسط داعش خبر داده و اظهار داشت که تمام این افراد از نیروهای پلیس، ارتش و فعالان مدنی هستند.

السورجی گفت: گروه تروریستی داعش بیش از ۳۰۰ نفر را در شهر موصل با گلوله اعدام کرده است و تمام این افراد از عناصر پلیس، ارتش و فعالان جامعه مدنی هستند.

وی با بیان اینکه این اعدام ها نشان دهنده هراس داعش از خیزش مردمی علیه این گروه تروریستی در موصل است، تصریح کرد که داعش با وضعیت متشنجی در موصل مواجه است.

لازم به ذکر است که شهر موصل از ماه ژوئن ۲۰۱۴ تحت سیطره گروه تروریستی داعش درآمده و در نتیجه اقدام این گروه برای اعمال دیدگاه های تندروانه خود از بحران امنیتی و انسانی بسیاری رنج می برد.




برچسب ها :

تلفات سنگین تکفیری‌ها در حماه، ادلب و درعا

 

 

منابع سوری از تلفات سنگین گروه‌های تکفیری در حومه‌های حماه، ادلب و درعا و بازگشت امنیت و ثبات به روستای باشوره در حومه شمالی لاذقیه در ادامه نبرد تمام عیار ارتش سوریه و نیروهای مردمی با تروریست‌ها خبر دادند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری سوریه(سانا) از موفقیت نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی در آزادسازی روستای باشوره در حومه شمالی لاذقیه و بازگشت امنیت و ثبات به آن خبر داد.

بر اساس این گزارش،‌نیروهای ارتش سوریه تلفات و خسارت‌های سنگینی به گروه‌های تروریستی در حومه‌های حماه،‌ادلب، درعا و حمص وارد کردند. این در حالی است که یگان‌های مختلف ارتش سوریه و نیروهای مردمی بر شدت عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی افزودند و آخرین کانون تروریست‌های داعشی را متلاشی کرده و تپه استراتژیک برلهین را به کنترل کامل خود درآوردند.

منابع میدانی سوری گفتند نیروهای ارتش با همکاری نیروهای پشتیبان، تجمعات و استحکامات تروریست‌های داعشی را در حومه شرقی حلب هدف قرار دادند که با متلاشی شدن آخرین تجمع تروریست‌های داعشی، تپه استراتژیک برلهین آزاد شد و این موفقیت، زمینه بازگشت امنیت و ثبات را به روستاهای السین و رسم العلم در جنوب و شرق این تپه فراهم می‌کند.

از سوی دیگر در حملات جنگنده‌های ارتش به تجمعات و مقرهای تروریست‌های داعشی در روستای رسم العلم و السین، مقر فرماندهی و چند خودروی مجهز به تیربار آنها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته نیز مقرها و خودروهای مجهز به تیربار تروریست‌ها را در روستاهای الطیبه، جب الصفا و شهر منبج در شمال غربی شهر حلب منهدم کردند.

گروه‌های تروریستی هم در صفحات وابسته به خود در شبکه‌های ارتباط اجتماعی به کشته شدن ده‌ها عضو خود از جمله احمد العمر الفنوش، مصطفی الاسود، عبدالعزیز الاسود و یاسر اسماعیل عاصی اعتراف کردند.

عملیات مستمر ارتش سوریه علیه تجمعات تروریست‌ها در حومه‌های حماه و ادلب به انهدام تعدادی از مقرها و جنگ افزارهای گروه‌های تروریستی مرتبط با رژیم آل سعود و حکومت ترکیه منجر شد.

منابع میدانی سوری گفتند یگان‌هایی از ارتش سوریه عملیاتی را  علیه تجمعات گروه‌های تروریستی در حومه شمال غربی حماه انجام دادند که به انهدام یک مقر و خودروی حامل تروریست‌های گروه موسوم به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام در شهر کفرزیتا منجر شد.

شمار زیادی از مزدوران سعودی، قطری و بیگانگان طرفدار شبکه تروریستی القاعده عضو گروه موسوم به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام شده‌اند و گزارش‌های موثق از پیوستن صدها نفر از آنها به گروه تروریستی داعش حکایت می‌کند.

همچنین یک یگان از نیروهای ارتش، تجمع تروریست‌های گروه موسوم به تجمع العزه را در روستای الزکاه منهدم کرد.عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های جیش الفتح در روستاها و شهرک‌های القرقور، الزیاره، تل واسط و المنصوره به انهدام هفت خودرو و کشته شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد.

در حومه ادلب هم منابع سوری از انهدام یک انبار مهمات و کشته شدن 9 تروریست در حمله ارتش سوریه به تجمعات آنها در روستای التح در جنوب شرقی معره النعمان و انهدام یک خودروی زرهی گروه موسوم به لواء فرسان الحق در روستای کفروما خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مقر  تروریست‌های جبهه النصره را در روستای الهبیط منهدم کردند. پنج تروریست گروه موسوم به جندالاقصی در عملیات نیروهای ارتش در روستای التمانعه در حومه خان شیخون منهدم شد. باند موسوم به جیش الفتح که از تجمع چندین گروه تروریستی شکل گرفته است از حمایت‌های لجستیکی، تسلیحاتی و اطلاعاتی رژیم آل سعود و ترکیه برخوردار است،‌گروه‌های موسوم به حرکه احرارالشام الاسلامیه، صقور الشام، فیلق الشام، لواء فرسان الحق، جیش السنه و الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام از جمله گروه‌های تشکیل دهنده باند جیش الفتح هستند.

طی دو روز گذشته دست‌کم 100 تروریست در عملیات نیروهای ارتش علیه تجمعات تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در حومه ادلب و حماه به هلاکت رسیدند.

در درعا هم نیروهای ارتش سوریه، یک خودرو و چند کانون تروریست‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

عملیات مستمر نیروهای ارتش در درعاالبلد و درعاالمحطه هم به انهدام تعدادی از جنگ افزارهای تروریست‌های تکفیری و کشته شدن شماری از آنها منجر شد. گروه‌های تکفیری که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره هستند، در منطقه درعاالبلد فعال هستند، گروه‌های موسوم به لواء‌توحید الجنوب، کتائب مجاهدین حوران و کتیبه مدفعیه سجیل  از جمله گروه‌های تروریستی فعال در این منطقه هستند.

انهدام دو خودرو و چند مخفیگاه‌ گرو‌ه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره در حومه حمص و کشته شدن شمار دیگری از تکفیری‌ها از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

در غوطه شرقی حومه دمشق هم عملیات نیروهای ارتش همچنان ادامه دارد و گروه‌های تروریستی تکفیری هم به کشته شدن 6 عضو گروه موسوم به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام از جمله ابوعبدو حازم سرکرده گروه موسوم به کتیبه خطاب وابسته به الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام در منطقه مرج السلطان اعتراف کردند.

تروریست‌های الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام در غوطه شرقی و غربی به ویژه در شهر داریا متمرکز هستند، صدها مزدور طرفدار شبکه القاعده عضو این باند تروریستی هستند.

پاکسازی روستای کفین در حومه حلب

شبکه المیادین هم از موفقیت نیروهای ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان آنها در آزادسازی روستای کفین از اشغال گروه‌های تروریستی در حومه حلب خبر داد. این روستا در شمال شهرک مایر و شرق جاده بین المللی حلب-غازی عنتاب قرار دارد.



برچسب ها :

حزب الله عراق به آل سعود هشدار داد

حزب الله عراق به کشورهای عربی و در راس آن عربستان نسبت به اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه هشدار داد.
 به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشورهای عربی مزدوران داعش را برای اجرای نقشه‌های خبیثانه خود در عراق و سوریه محک زده‌اند اما شکست خورده‌اند.

گردان‌های حزب الله در بیانیه خود از عربستان و حکام عربی که پشت این کشور هستند، خواست تا ریسک نکنند.

در این بیانیه آمده است: اگر نیروی زمینی به عراق و سوریه اعزام شود در جهنم به روی آنها باز خواهد شد.

اخیرا عربستان از تصمیم خود برای اعزام نیروی زمینی به سوریه در چارچوب ائتلاف ضد داعش تحت رهبری امریکا خبر داد.



برچسب ها :

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حلب

نظامیان ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه استان حلب موفق شدند کنترل کامل روستای «کفین» را در دست بگیرند.

 به گزارش مشرق به نقل از النشره، نظامیان ارتش عراق همچنان به پیشروی های گسترده خود در حومه استان حلب ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این پیشروی ها ارتش سوریه موفق شد کنترل کامل روستای «کفین» واقع در حومه حلب را در دست بگیرد.

شاهدان عینی اعلام کردند که ارتش سوریه در جریان تسلط بر این روستا شماری از تروریست های تکفیری را به هلاکت رساند.

رسانه های عربی اعلام کردند که ارتش سوریه با سیطره بر روستای «کفین» به ۶ کیلومتری منطقه «تل رفعت» در حومه حلب رسیده است.

از سوی دیگر، نیروهای مبارز کُردی نیز بر روستای «مرعناز» واقع در حومه شمالی حلب مسلط شدند.

این در حالی است که برخی رسانه ها از توافق قریب الوقوع ارتش سوریه با گروه های مسلح در مناطق «ابطع» و «داعل» در حومه درعا برای عقب نشینی این گروه ها از آنجا خبر می دهند.

در همین حال، رسانه های سوری از وقوع درگیری شدید میان تروریست های داعش و نیروهای مبارز کُرد در حومه استان الرقه خبر می دهند.

این در حالی است که جنگنده های ارتش سوریه مواضع تکفیری ها در حومه استان دیرالزور را بمباران کردند.




برچسب ها :

شلیک دو موشک بالستیک به یک پایگاه سعودی

ارتش یمن امروز دوشنبه به وسیله دو موشک بالیستک از نوع «قاهر ـ 1» پایگاه هوایی «خمیس مشیط» وابسته به رژیم سعودی را هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سبأ، یک پایگاه هوایی رژیم سعودی امروز دوشنبه هدف حمله موشکی ارتش یمن قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این حمله، ارتش یمن به وسیله دو موشک بالستیک پایگاه هوایی «خمیس مشیط» را هدف قرار داد.

شاهدان عینی اعلام کردند به دنبال این حمله شماری از نظامیان سعودی اقدام به فرار از پایگاه «خمیس مشیط» کردند.

از سوی دیگر، حملات هوایی بی وقفه سعودی ها علیه مردم بی دفاع یمن همچنان ادامه دارد.

در ادامه این حملات، جنگنده های سعودی مناطقی در استان «البیضاء» را هدف سنگین ترین حملات هوایی قرار دادند.




برچسب ها :

شهادت سه پاسدار ایرانی در استان حلب سوریه + عکس

 

سه تن از پاسداران ایرانی در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوریه شهید شدند.

به گزارش مشرق، خبر شهادت سه تن از پاسداران ایرانی در سوریه اعلام شد.

"ابوذر داوودی" اهل شهرستان "رستم" در استان فارس، "ستار اورنگ" اهل شهرستان "بویراحمد" در استان کهگیلویه و بویر احمد و "حسین رضایی" اهل شهر اصفهان در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکرهای مطهر این شهدای دلاور طی روزهای آتی در مناطق مختلف کشور تشییع خواهد شد.

این پاسداران دلاور طی عملیات شکست محاصره شهرهای نبل و الزهرا به شهادت رسیدند.

شهرهای نبل والزهرا که در حومه شمالی استان حلب واقع است، محل زندگی شصت هزار تن از شیعیان اثنی عشری سوریه می باشد و محاصره این دو شهر شیعه نشین چند روز پیش شکسته شد. 

شهید "ابوذر داوودی"

 

شهید "ستار اورنگ"

 

شهید "حسین رضایی"




برچسب ها :