منوي اصلي
موضوعات وبلاگ
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره

اگر از سرهایمان کوه ها بسازند هرگز در کتاب های تاریخ نخواهند خواند "خامنه ای" تنها ماند... ------------------------------------ امام خامنه ای (مدظله العالی) : ای جوانان و ای بسیجیان عزیز ، در هر جای کشور که هستید ، این بصیرت را روز به روز افزایش دهید .
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 735
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

روزشمار محرم عاشورا ساعت فلش مذهبی سوره قرآن مهدویت امام زمان (عج)
روزشمار فاطمیه
دعای فرج اوقات شرعی ذکر روزهای هفته ذکر روزهای هفته آیه قرآن پخش زنده حرم حدیث موضوعی
پیج رنک گوگل
دعای فرج
زیارت عاشورا
ابر برچسب ها


[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]

[ Designed By Ashoora.ir ]

هتک حرمت قبور شهدا و مسلمین در قزوین!+عکس

چه کسی پاسخگوست؟

 

 

هیچ کس نمی دانست چه کار می توان کرد، یکی به مجلس زنگ زد، یکی به صدا وسیما، یکی استانداری، یکی فرمانداری...در همین اثنا عوامل تخریب قبور صحنه را ترک کرده و به اتاق گوشه صحن پناه بردند...

به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله روز پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مردم قزوین شاهد تخریب قبور شهدا و اموات مدفون در حیاط حرم حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) بودند؛ به منظور روشن شدن ابعاد این فاجعه گزارشی از زبان یکی از حاضران عینی واقعه که از خانواده محترم شهدا نیز می باشد، به شرح زیر تهیه شده است. 

روز پنجشنبه از صبح جلسه ای آموزشی از سمت بنیاد شهید در سالن اجتماعات مزار شهدا در حال برگزاری بود.ما به همراه عده ای دیگر از خانمها و آقایان در این جلسه حضور داشته و از آنچه که در صحن امامزاده حسین(ع) در حال رخداد بود بی اطلاع بودیم. بعد از اتمام ساعت اول و دوم آموزشی در حالیکه پدر شهید زمانی در حال مداحی بودند، حراست بنیاد از آقای زمانی خواستند مداحی را قطع کند مجری نیز اعلام کرد برنامه بعدی که سخنرانی بود برگزار نخواهد شد و اعلام کردند به سرعت به سمت امامزاده حسین بروید. وقتی به حیاط امامزاده رسیدیم به سمت دیگر پرده ای رفتیم که از روزها قبل در این مکان نصب شده بود ولی به علت بی اطلاعی توجه ما را جلب نکرده بود. صحنه ای که در پشت پرده های نصب شده دیدیم، بسیار تکان دهنده و وحشتناک بود. قبور ویران شده و استخوانهای بیرون آمده از داخل قبرها که نظم خاصی نداشته و مشخص نبود متعلق به قبر چه کسیست همه را حیران کرده بود؛ چنین برخوردی با مزار شهدا...با قبور مسلمانان... قابل باور نبود...

وقتی که ما رسیدیم بولدوزر عمل گودبرداری به عمق حدود ۲ متر را انجام داده و ماشین خاوری در حال جمع آوری خاکها بود. در صحنه ای که پیش چشممان بود بخشی از استخوانها را بدون اینکه هویتشان مشخص باشد داخل کیسه های مشکی ریخته بودند و در کنار پله های درب قبلی ورودی خانمها به حرم قرار داده بودند و بخشی دیگر را بر روی هم داخل عجزها خالی کرده بودند که هر دوی این صحنه ها در فیلم های گرفته شده از محل مشخص است.
در آن صحنه تعدادی از فرزندان شهدا از جمله فرزند شهید مهدی و فرزند شهید برجی را نیز دیدیم که لباسهای خاکیشان نشان از درگیر شدن با متصدیان امر بود. 

شنیدیم مسئولین اعلام کرده اند فقط ۳ یا ۶ تا از قبور شهدا آسیب دیده در حالیکه استخوانهایی که مابه چشم خود در کیسه ها و زیر عجزها دیدیم بیش از این تعداد بود و ازآنجاییکه سالهای درازیست از اموات کسی در این مکان دفن نمیشود اغلب قریب به اتفاق این استخوانها باید مربوط به شهدا باشد. 

برادر شهید قاریان پور نیز از دیدن این اوضاع بسیار منقلب شده بودند. هیچ کس نمی دانست چه کار می توان کرد، یکی به مجلس زنگ زد، یکی به صدا وسیما، یکی استانداری، یکی فرمانداری...در همین اثنا عوامل تخریب قبور صحنه را ترک کرده و به اتاق گوشه صحن پناه بردند. دقایقی نگذشت که پلیس ۱۱۰ به محل وارد شد. پلیس ابتدا خواست استخوانها را جمع آوری کند که با اعتراض خانواده شهدا مواجه گردید سپس گفتند کسی به استخوانها دست نزند تا قضیه به درستی پیگیری شود. 

با تماس های دوستان مسئولین مختلف در محل حاضر شدند و ماجرا را با چشمان خود نظاره کردند...
از صدا و سیما، خبرگزاری فارس و خبرگزاری برنا نیز افرادی خود را به محل رسانده بودند. 

حال حاضران دگرگون شده بود، پدر شهید عابدی را می دیدیم که استخوان جمجمه ای را در دست گرفته و با آن نجوا می کند سپس شنیدیم مسئولین را خطاب قرار داده و گفت شما که هر سال از جبهه های جنگ استخوانهای شهدا را به نقاط مختلف کشور میفرستید و آنها را در شهرهای مختلف دفن می کنید، آیا این استخوانها با آن استخوانها فرقی دارند؟ چرا با شهدای ما اینگونه رفتار می کنید؟ در جایی دیگر برادر شهیدی در محل دفن برادرش با حال اندوه نشسته بود و تا آن زمان که در حال رفتن بودیم نیز همچنان از جای خود برنخاسته بود... 

ظاهراً این اتفاق در روزهای پیش نیز تکرار شده بود چرا که از جانباز گرانقدری شنیدم که میگفت: وقتی چند روز پیش در زمان سالگرد آیت الله شالی به صحن امامزاده حسین رسیدم با صحنه تکان دهنده تخریب قبور مواجه شدم. دوستم از صحنه فیلمبرداری کرد ولی وقتی مسئولین حاضر در آنجا متوجه شدند مجبورمان کردند که فیلم ها را پاک کنیم. 

ما از مسئولین اوقاف سؤال میکنیم که چه توجیهی برای این حادثه فجیع دارند؟ از کارمندان بنیاد که شبانه روز در محل حضور دارند و از هیئت امنای امامزاده میپرسیم که آیا پیش از اینها نمی توانستند از رخداد چنین حادثه ای جلوگیری کنند؟ 

این سؤال را از پسر جوان بسیجی که آنجا بود پرسیدیم، او میگفت به خیلی ها خبر دادیم ۴ روز پیش نیز ماجرا را به حاج آقای داداش پور اطلاع دادیم...
متأسفانه از دوستان شنیدیم پس از پراکنده شدن مردم استخوانها داخل کیسه های مشکی به پشت مزار شهدا، قسمتی که مربوط به برگزاری نمایشگاههاست منتقل شده و از آن پس کسی آنها را ندیده است. 

مسئولین گفته اند ما فیلم و عکس از قبر شهدا گرفته ایم و قرار است سنگهای گران قیمت خریداری شده برای قبور را به جای سنگهای قبلی بگذاریم. آیا قرار است استخوانهای در هم شده ای که نمی دانیم در حال حاضر کجا هستند داخل قبور قرار بگیرند یا اینکه قرار است این سنگ قبرهای گران قیمت را بر روی قبرهای خالی قرار دهیم؟ 

عزیزی میگفت ای کاش کسانی که زمین را ۲ متر گودبرداری کرده بودند، حداقل نیم متر دیگر هم گود می کردند و با دقت استخوانهای مربوط به هر شهید را جدا کرده و در قبور جدید قرار می دادند. مسلماً هزار راه چاره وجود داشت که چنین حادثه اسفباری رخ ندهد، ولی افسوس که مسئولین آنگاه که باید هوشیار باشند دقت کافی را ندارند و در پی این اهمال کاریها باید منتظر اتفاق افتادن اینگونه حوادث نیز بود. 

خلاصه ما آن روز متفرق شدیم ولی عملکردهای بعدی برخی مسئولین نشان از تلاش در جهت مسکوت کردن این حادثه دارد. 
































برچسب ها :

تدفین شهید صبوری در امامزاده حسن(ع)

 

 

زرین تاج بهرامی مادر شهید صبوری با اشاره به دلایل تدفین فرزند شهیدش در امامزاده حسن(ع) تهران گفت: هفتاد سال است که من در این محل امامزاده حسن(ع) زندگی می‌کنم. بهروزم هم بچه همین محل بود. خواست همرزمان پسرم بود که او را در امامزاده به خاک بسپاریم. مدیریت آستان امامزاده حسن(ع) هم موافقت کرد و جایی را در این محل برای تدفین او آماده کرده است.

وی با اشاره به اینکه خودش هنوز برای شهید بهروز صبوری مراسمی برگزار نکرده است گفت: دوستان و همرزمان شهید لطف داشته‌اند و برای او مراسم بزرگداشت برگزار کرده‌آند اما من برگزاری مراسم را به بعد از انتقال پیکرش به تهران و تدفینش در اینجا موکول کرده‌ام.

شهرام صبوری برادر شهید بهروز صبوری نیز در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: منطقه ۱۷ تهران یعنی محله زندگی شهید بهروز صبوری و خانواده ما در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۲۰۰ شهید داده است. اگرچه امامزاده حسن(ع) که در این منطقه واقع شده سال‌ها پیش قبرستان بود اما هیچکدام از شهدای محل در آنجا دفن نشده‌‌اند. در واقع تا چند سال پیش هیچ شهید مدفونی در امامزاده حسن(ع) وجود نداشت. تا اینکه چندی پیش پیکر ۵ شهید گمنام را که در جریان تفحص کشف شده بودند به آنجا آورده و به خاک سپردند.

وی افزود: حالا بعد از گذشت ۲۵ سال از پایان جنگ تحمیلی همرزمان برادرم تقاضا کرده‌اند که پیکر او را به نمایندگی از ۴۲۰۰ شهید این منطقه در امامزاده حسن(ع) برای زیارت اهالی محل به خاک بسپاریم. به همین دلیل پیکر شهید صبوری به امید خدا در فاطمیه دوم، یعنی نهایتا تا اواخر فروردین ۹۳در جوار پنج شهید گمنام امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

شهید بهروز صبوری ۳۱ سال پیش در سن ۱۸سالگی به شهادت رسید و پیکر او به‌دلیل شرایط عملیات در منطقه ماند. مادر شهید بهروز صبوری سال‌ها منتظر شنیدن خبری از پیکر فرزندش همانند دیگر مادران شهدای مفقود الاثر بود. جمع زیادی از مردم ایران مادر این شهید را در کلیپی معروف که نمایانگر گریه‌ها و انتظار این مادر در استقبال از شهدای گمنام است مشاهده کرده‌اند. این کلیپ با عنوان «گمنام ۶۱» بارها در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شده است و مادر شهید صبوری را کم‌کم به نمادی از انتظار مادران شهدای گمنام تبدیل ساخت.

پنج‌شنبه ۸ اسفندماه ۹۲ طبق اعلام رسمی معراج شهدای مرکز و کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح خبر کشف هویت شهید بهروز صبوری بعد از ۳۱ سال مفقود الجسد بودن، منتشر شد. پیکر مطهر شهید بهروز صبوری در جریان به خاک‌سپاری جمعی از شهدای گمنام در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به خاک سپرده شده است و هویت او بعد از گذشت سه سال از خاک‌سپاری توسط آزمایش DNA شناسایی شد. نمونه خون خانواده شهید با نمونه استخوان شهید که در بانک ژنتیک شهدای گمنام ثبت شده بود تطابق پیدا کرده هویتش احراز شد. شهید بهروز صبوری سال ۱۳۶۱ در عملیات مسلم‌بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

 




برچسب ها :

اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران _ شمال
 

اعلام آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران _ شمال

 


سردار عبداللهی گفت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران – شمال آمادگی دارد.



برچسب ها :

تزكيه و تهذيب نفس يعني چه؟

قرآن مي فرمايد: قد أفلح من زكّيها و قد خاب من دسّيها؛ به راستي رستگار شد آن كه نفس خويش را از آلودگي ها پاك كرد و زيانكار شد آن كه خود را آلوده كرد.
معناي آيه به ظاهر خطاب عمومي براي همةافراد است، ولي پس از دقت و تأمل بيشتر در آيه، به دنيايي از معاني و مفاهيم پنهاني بر مي خوريم كه به يك منشأ و مصدر متصل است و آن تزكيه و تهذيب نفس است كه منشأ تمام خيرات و بركات و خوبي ها مي باشد.
تزكيه و تهذيب نفس در يك معناي عام خلاصه مي شود و آن يعني اطاعت امر مولي و مخالفت با هواي نفس. به تعبير ديگر: انجام واجب چون نماز و روزه و ترك حرام چون غيبت، دروغ، تهمت، زنا و شراب خواري.
كسي كه در مسير تزكيه گام بردارد، به پيروزي و رستگاري خواهد رسيد.
ثمرة جهاد اكبر تهذيب نفس است. پيامبر گرامي اسلام لشكري را (براي جنگ) فرستاد. چون بازگشتند، ايشان را تحسين نمود و فرمود: آفرين بر گروهي كه جهاد كوچك را به جا آوردند و جهاد اكبر باقي است. سؤال شد جهاد بزرگ چيزي است؟ (حال آن كه از جنگ سختي بازگشته بودند و مي پنداشتند جهاد بزرگي كرده اند). حضرت در پاسخ فرمود: جهاد بزرگ، جهاد با نفس است.
چنين جهادي تنها راه پيروزي و رستگاري است چون شيطان و هواي نفس مانع وصول به حق و حقيقت است.
در حديث آمده است كه رسول خدا(ص) هنگامي كه آية قد أفلح من زكّاها را تلاوت مي فرمود توقف مي كرد و دعا مي نمود: اللّهمّ آتِ نفسي تقواها أنت ولّيها و مولاها و زكّها أنت خير من زكّاها؛ پروردگارا! به نَفْس من تقوايش را مرحمت كن! تو وليّ و مولاي آن هستي و آن را تزكيه فرما كه تو بهترين تزكيه كنندگاني.
اين سخن نشان مي دهد پيمودن اين راه بر پيچ و خم و گذشتن از اين گردونةصعب العبور حتي براي پيامبر جز به توفيق الهي ممكن نيست.




برچسب ها :

ارتباط اینترنتی زن و مرد نامحرم در همان حد ارتباط حضوری جایز است
 
آیت الله‌العظمی سیستانی:

ارتباط اینترنتی زن و مرد نامحرم در همان حد ارتباط حضوری جایز است


مرجع عالیقدر جهان تشیع در پاسخ به استفتای جمعی از مقلدان تأکید کرد: ارتباط زن و مرد نامحرم از راه ارسال ﭘیام‌های نوشتاری و یا ﮔفتاری جایز نیست مگر...



برچسب ها :

نرم افزار کوثر به‌مناسبت ایام فاطمیه+دانلود
 
برای رایانه

نرم افزار کوثر به‌مناسبت ایام فاطمیه+دانلود


این نرم افزار شامل بیش از 100 پرسش و پاسخ در 10 موضوع بوده و در موضوع یازدهم آن روایاتی از حضرت زهرا علیها السلام قرار داده شده است.



برچسب ها :

هنگام ناامیدی به کدام آیه مراجعه کنیم؟
 

هنگام ناامیدی به کدام آیه مراجعه کنیم؟


خداوند در آیات بسیاری انسان‌ها را نوید به بخشش و آمرزش گناهان داده که از دیدگاه پیامبر(ص) برپایی نماز به موقع که در آیه ۱۱۴ سوره مبارکه «هود» تأکید...



برچسب ها :

 
 
آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج:

جهاد نکاح رسوایی عظیم و برخلاف ضرورت مسلم اسلام است/ علمای اسلام در برابر وهابیت تکفیری سکوت نکنند


 
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی صدور فتوای نکاح را رسوایی عظیم و بر خلاف ضرورت مسلم دین مبین اسلام دانست و از علمای جهان اسلام خواست بیش از این در قبال...جهاد نکاح رسوایی عظیم و برخلاف ضرورت مسلم اسلام است/ علمای اسلام در برابر وهابیت تکفیری سکوت نکنند



برچسب ها :

 
 

چرا به صلوات در اول دعا توصیه شده است؟


آیت الله جوادی آملی با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع) در باب یاد خدا به تشریح راز توصیه به صلوات در اول دعا پرداخت و گفت: ادب دعا این است که...چرا به صلوات در اول دعا توصیه شده است؟



برچسب ها :

ایجاد سوء ظن و بدبینی در جامعه گناه کبیره است
 
آیت الله مکارم شیرازی:

ایجاد سوء ظن و بدبینی در جامعه گناه کبیره است


حضرت آیت الله مکارم شیرازی ایجاد سوء ظن و بدبینی در بین جامعه و مردم و افشاء سر را از گناهان کبیره دانست و صبر در برابر مشکلات، مدار کردن با مردم و...



برچسب ها :

کشف پیکر مطهر شهید حمیدرضا مهرایی پس از 32 سال
 
پس از 32 سال آمد ...

کشف پیکر مطهر شهید حمیدرضا مهرایی پس از 32 سال

پس از 32 سال بی نشانی و گمنامی،پیکر مطهر بسیجی شهید حمیدرضا مهرایی کشف شد.



برچسب ها :

بزرگترین کمک ایران به عراق برای مقابله با داعش
 

بزرگترین کمک ایران به عراق برای مقابله با داعش


دولت ایران اعلام کرد آمادگی دارد تا در همه سطوح برای کمک به مردم عراق در برابر تروریست‌ها وارد این کشور شده و مشاوره نظامی به ارتش این کشور ارایه...



برچسب ها :

دعای نصرالله برای شفای آیت‌الله مهدوی کنی
 

دعای نصرالله برای شفای آیت‌الله مهدوی کنی


سیدحسن نصرالله گفت: در لبنان همه برای شفای عاجل آیت‌الله مهدوی کنی دعا می‌کنیم و مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل برگزار کردیم.



برچسب ها :

جنگنده‌های سوخو اهداف داعش را هدف قرار دادند
 
منابع عراقی اعلام کردند

جنگنده‌های سوخو اهداف داعش را هدف قرار دادند


منابع عراقی از عملیاتی شدن جنگنده‌های خریداری شده سوخو از روسیه و هدایت آن از سوی خلبانان این کشور علیه اهداف گروه وابسته به دولت موسوم به عراق و...



برچسب ها :

داعش درحلقه محاصره ارتش عراق؛ آزاد سازی مناطقی در تکریت، بابل، فلوجه و سامراء
 

داعش درحلقه محاصره ارتش عراق؛ آزاد سازی مناطقی در تکریت، بابل، فلوجه و سامراء


آزادسازی فرودگاه تکریت و فرار سرکردگان داعش از آن، آزادی مناطق شمالی بابل تا جنوب فلوجه و منطقه جلام در سامرا حکایت از کنترل اوضاع به دست ارتش عراق...



برچسب ها :

داعشی‌ها با لباس‌زنانه و خودرو خانوادگی از صلاح‌الدین فرار می‌کنند
 

داعشی‌ها با لباس‌زنانه و خودرو خانوادگی از صلاح‌الدین فرار می‌کنند


رئیس شورای استانداری صلاح‌الدین: بسیاری از تروریست های داعشی در پوشش لباس زنانه و خودروهای خانوادگی و غیر نظامی در حال فرار از این استان هستند،



برچسب ها :

آرزوى واقعى من این است که ما درِ چاه‌هاى نفت را ببندیم
 
ویژه‌نامه «خشت کج»/اقتصاد بدون نفت در اندیشه مقام معظم رهبری

آرزوى واقعى من این است که ما درِ چاه‌هاى نفت را ببندیم


مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ ۱۳ اردیبهشت سال ۷۳ تاکید کردند:"آرزوى واقعى من- که البته ممکن است به این زودیها قابل تحقّق نباشد- این است که ما...



برچسب ها :

خاطره سیلی‌خوردن یکی از محافظان رهبری در مقابل چشمان «آقـا»
 

خاطره سیلی‌خوردن یکی از محافظان رهبری در مقابل چشمان «آقـا»


اومـدم از زمین بلندش کنـم که برگشت و جلـوی آقا و جمعیت محکـم کوبید توی گوشم و گفت: «به من پشت پا می زنی؟»



برچسب ها :

مدارک و مراحل مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت
 

مدارک و مراحل مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت


تمام افرادی که از اول فروردین‌ سال ۶۰ به بعد کارت پایان‌خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست تعویض دهند.



برچسب ها :

امنیت کامل در کشور برقرار است
 
سردار عراقی:

امنیت کامل در کشور برقرار است


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت امروز ایران اسلامی با وجود تنوع‌های قومی و مذهبی از وحدت و انسجام بین این مذاهب شکل گرفته که...



برچسب ها :

نگاه به نامحرم باعث کم شدن حافظه می شود+صوت
 
شرح دعای روز سوم ماه مبارک رمضان

نگاه به نامحرم باعث کم شدن حافظه می شود+صوت


اگر به نامحرم نگاه کنیم و بر اساس گناه حافظه ما کم می شود که از بلایای بیماریهای انسان است و گاهی آن قدر کم می شود که افراد تعداد فرزندان و حتی نام...



برچسب ها :

پیکر مطهر ۸۳ شهید وارد کشور می‌شود/ شناسایی ۱۵ شهید دیگر
 
سردار باقرزاده خبر داد:

پیکر مطهر ۸۳ شهید وارد کشور می‌شود/ شناسایی ۱۵ شهید دیگر


فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین با اعلام ورود پیکر مطهر ۸۳ شهید در ۲۶ خردادماه به خاک کشور گفت: پیکر مطهر ۱۵ شهید دیگر نیز در منطقه کردستان عراق...



برچسب ها :

مرزهای ایران امن است و هیچ دشمنی حتی آمریکا جرأت تعرض به آن را ندارد
 
سرلشکر جعفری در یادواره شهدای شاخص استان سمنان:

مرزهای ایران امن است و هیچ دشمنی حتی آمریکا جرأت تعرض به آن را ندارد


فرمانده کل سپاه گفت: امروز اگر خیلی از کشورها ایران را جزیره‌ای با ثبات در منطقه‌ای نا امن می‌دانند به دلیل آن است که در هشت سال دفاع مقدس و هشت...



برچسب ها :

آیت‌الله خاتمی: داعشی‌ها لائیک هستند
 
مشروح/ در نمازجمعه تهران

آیت‌الله خاتمی: داعشی‌ها لائیک هستند


خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: داعشی‌ها لائیک هستند و دینی ندارند و علمای شیعه و سنی علیه آنها موضع گرفتند چرا که هم شیعه و هم سنی را می‌کشند.



برچسب ها :

فاجعه بمباران شیمیایی سردشت منادیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد
 
پیام سرلشگر جعفری به همایش سالروز بمباران شیمیایی سردشت/

فاجعه بمباران شیمیایی سردشت منادیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی به همایش سالروز بمباران شیمیایی سردشت، گفت: فاجعه بمباران شیمیایی سردشت منادیان دروغین حقوق



برچسب ها :

 
 «اسلام امریکایی» با پوشش اسلامی در خدمت اهداف امریکا و صهیونیسم است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار قاریان، حافظان و اساتید قرآنی

«اسلام امریکایی» با پوشش اسلامی در خدمت اهداف امریکا و صهیونیسم است


رهبر معظم انقلاب اسلامی با یادآوری تعبیر حکیمانه امام بزرگوار درباره تقابل «اسلام امریکایی» و «اسلام ناب محمدی(ص)»، خاطرنشان کردند: اسلام امریکایی،...



برچسب ها :

جزئیات قانون جدید معافیت پزشکی مشمولان سربازی/ تقاضای معافیت در حین تحصیل مجاز شد
 
سردار کمالی عنوان کرد

جزئیات قانون جدید معافیت پزشکی مشمولان سربازی/ تقاضای معافیت در حین تحصیل مجاز شد

 


جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در اجرای ماده 39 قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب سال 1390، آیین نامه اجرایی معاینه و معافیت پزشکی...



برچسب ها :

حفظ هویت انقلاب اسلامی از اهداف ماموریت‌های سپاه است
 
جانشین فرمانده کل سپاه:

حفظ هویت انقلاب اسلامی از اهداف ماموریت‌های سپاه است


جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه حفاظت تنها در گیت‌ها وظیفه بازرسی را بر عهده ندارد، بلکه اعتباربخشی و حفظ هویت انقلاب اسلامی نیز در این مامویت‌ها...



برچسب ها :

خاطرات رهبر انقلاب از شهید

سپهبد علی صیاد شیرازی




برچسب ها :

 
ناهنجاریهای خانوادگی در دوران آخرالزمان
 
ناهنجاریهای خانوادگی در دوران آخرالزمان

مردان و زنان آخرالزّمانی، دچار نوعی «قحط غیرت» می‌شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفّت و نجابت خانواده‌های خود دچار نوعی بی‌حسّی و بی‌میلی می‌گردند و گاه به عمد، ناموس خویش را در معرض دید نامحرمان...



برچسب ها :

حجاب،چتر امنیت
 
حجاب،چتر امنیت

منشا اصلى پیدایش لباس نیاز به محفوظ ماندن، عفیف ماندن و زیبابودن است، امااشتباه است اگر تصور کنیم که مى توانیم این همه اختلاف و تنوع راکه در لباس افراد در جوامع و دورانهاى مختلف دیده مى شود.



برچسب ها :

 
چرا جوانان به حیوانات گرایش پیدا کردند؟
 
چرا جوانان به حیوانات گرایش پیدا کردند؟

نگهداری جوانان از حیوانات به سگ و گربه محدود نمی‌شود و جوانان در خانه انواع مختلف جانوران مانند لاک‌پشت، قورباغه، مار، میمون و طوطی را به عنوان همدم خود نگهداری می‌کنند.



برچسب ها :

اگرمی‌خواهیدبدانیدایمانتان پابرجاست بخوانید!
 
اگرمی‌خواهیدبدانیدایمانتان پابرجاست بخوانید!

ایمانتان پابرجاست!!؟؟



برچسب ها :

 
بی غیرتی نسل پاک را می برد
 
بی غیرتی نسل پاک را می برد

1- آیا می دانید بی غیرت کیست و چه می کند که به او بی غیرت می گویند ؟ 2- آیا می دانید غیرت داشتن از کدام عضو شروع می شود ؟ 3- آیا می دانید داستان بی غیرتی از چه زمانی شروع شد ؟



برچسب ها :

هشت خطر در کمین جوان مؤمن انقلابی
 
هشت خطر در کمین جوان مؤمن انقلابی

اینکه ما تکیه میکنیم بر روى نیروهاى انقلابى و نیروهاى متدیّن، به‌خاطر این است که ما راه طولانى در پیش داریم؛ این ملّت راه طولانى در پیش دارد.



برچسب ها :

داعش مسی را به جهاد دعوت کرد + عکس
 
داعش مسی را به جهاد دعوت کرد + عکس

داعش برد آرژانتین مقابل ایران را به مسی تبریک گفت و او را به جهاد دعوت کرد.



برچسب ها :

عکاسی شهید چمران از مراسم دکتر شریعتی در بیروت+تصاویر منتشر نشده

این تصاویر توسط شهید دکتر مصطفی چمران از مراسم بزرگداشت دکتر علی شریعتی در بیروت برداشته شده است. این محفل نکوداشت که با حضور امام موسی صدر...



برچسب ها :

روایت ترور آیت الله خامنه ای در سال 60:
 
روایت ترور امام خامنه ای در سال 1360:

تغییر جای ضبط صوت، جانشان را نجات داد / دکتر می گفت: تمام کرده!



برچسب ها :

 

داعش محصول تجاوز نظامی آمریکا به عراق است

نشریه نشنال اینترست آمریکا:
 
داعش محصول تجاوز نظامی آمریکا به عراق است


گروه داعش نتیجه مستقیم حمله نظامی آمریکا به عراق و برای منافع ایالات متحده، خطرناک است. تا قبل از حمله آمریکا به عراق، داعشی وجود خارجی نداشت...




برچسب ها :

آغاز ثبت نام طرح نشاط پایگاه شهید موحد دانش
 
آغاز ثبت نام طرح نشاط پایگاه شهید موحد دانش

طرح نشاط و تعالی پایگاه شهید موحد دانش از 25 خرداد 1393 آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.



برچسب ها :